MovieStarPlanet Hileleri 2015 MSP Para Vip Hilesi Yeni Hile Kodları

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
MovieStarplanet giysi hilesi bu aralar en çok aranan hileler arasında. 2016 MovieStarplanet hile kodları var mı? Çeşitli hile kodları da bilinenler arasında sayfamızda siz takipçilerimiz için msp hile yapma kodları hakkında bilgi vermeye çalışacağız.

Movie Star Planet hileleri nelerdir özellikle de oyuna kendilerini kaptırmış kız oyuncular için gerekli olmaktadır. Movie Star Planet Oyunu oynamayı seven arkadaşlarımız dilerlerse yazımızın sonundaki msp cheat video anlatımından faydalanabilirler.

Ayrıca konu anlatımı yaptığımız sayfamızı birbirleri ile kod ve hediye paylaşmak ve değişmek amacı ile kullanabilirler. Oyunu seven arkadaşlarımı moda, giyim daha fazlası konusunda özellikle sadece premium üyelerin para harcayarak yaptıklaır tüm dekorasyon ve tasarım değişikliklerini bedavaya yapabilirler. Peki MovieStarplanet  para Hilesi nasıl yapılır?. http://bilgiozetim.com olarak yabancı msp oyuncularının forum sitelerinde paylaştıkları hileler kazandıkları paralar ile msp hızlı level atlama olanakları bile sağlamış..

Sizde bildiğiniz Movie Star Planet Hilesini, hızlı level atlama, premium hesap, para ve elbise hilelerini yorum kısmından ekleyebilirsiniz.
Sponsorlu Bağlantılar

59 yorum:

  1. arkadaşlar benle şifreizi paylaşın ismim (=batu=) sizi 10 level ve vip yapbilirim ve piercenin verdiği hilelerden vereblirim

    YanıtlaSil
  2. Bu adsız herkesin hesabını çalacak!Pierce hileci değildir ve bu oyunda hile yoktur!Bu adsız MovieStarPlanet tarafından engellenecek!
    Bir Moderatör

    YanıtlaSil
  3. movie star planetin kurallarına aykırı şeyler yapmak dolayısıyla
    biz bunu yakalamadık sanmayın. aslında o hesap moviestarplanet oyunundan 1 yıl yada ağır ceza olarak 3-4 sene oyununa giremeyecek. yanlız diyerleri
    programla yaptıkları için programsızlarıda var , ama onlar caktırmadan yapıyorlar.
    biz anlamıyoruz bazılarınınkini. ama bazılarının yaptıkları bize link geliyor.
    ona gore dikkatli olunuz. moviestarplanet oyununa aykırı şyler yapmayınız


    Saygılarımızla,
    moviestarplanet ekibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Msp ekibi ben bon bon 2004 un kullanıcısıyım ve o hesabıma hiç girmiyordum ve o hesabımı biri çalmış benden engellemenizi kaldırırmısınız ben bir şey yapmadim benim 2 hesabını shekerimmiss adlı kullanıcı çaldı biri bon bon 2004 olabilir diğeri güzellik atari o kullanıcı yı sonsuza kadar engelleyin

      Sil
    2. Moviestarplanet ekibi yerine kendini koyma msp ekibi asla kısaltma yapmaz senin yaptığın kısaltmalardan msp ekibinden olmasdığın belli oluyor arkadaşım!

      Sil
    3. msp ekibinden değilsin bnc

      Sil
  4. benim bi hesabım var ismi boring 12 lewel oyunda hiçbir hile yoktur ben çalışarak lewelimi yükselttim kampanyalar yaptım ve daha hiç vip olmadım sizde lütfen kural dışı şeyler yapmayın. :)

    YanıtlaSil
  5. Mrb ben ADA_DENİZ arkadaşlık yollarmısınız :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar 89.000 sc alma hilesi için hesabınızın e pastasını msp89.000sc@hotmail.com yapıp onaylamanız yeterli ama arkadaşlar 3 lvl üstünde işe yarıyor çoğu vip bu hileyi kullanıyor mesela lara60

    YanıtlaSil
  7. ya 89.000 sc alma hilesini biraz daha ayrıntılı yorumlar mısın ?

    YanıtlaSil
  8. lui2003 die biri var sizi zengin yapar istek yollayın

    YanıtlaSil
  9. MovieStarPlanette ohanna ya hediye verince 3 lvl atliosunuz kız daha bi günlük üye ya. Söylenenlere göre görev dağtıyo bilgisayarınız algılıyo bunu ve 3 lvl birden 1 saniyede atlıyosunuz inanın inanmayin bnde işe yaradi saol ohanna bn @beste@789 ekleyin ;)

    YanıtlaSil
  10. evet ohanna suyuldu cokan

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar oyunun sadece tek hilesi vardır. O da 7 günlük VIP olma hilesidir. Eğer fazla istenilirse hile, buradan paylaşacağım. Ama hileyi ayda 1 kere yapabiliyorsunuz. Fazla yaparsanız engellenirsiniz. Ben bir kerede 35 günlük VIP yaptım hesabımı o da engellendi. İyi ki yan hesaptan açmışım...

    YanıtlaSil
  12. Hilesini çok aradm yoqq yaa ....

    YanıtlaSil
  13. beni kim vip yapar eger kim yapar Mspima arki eklemisin. maga001 Arki atip bna desin Vip yapciam.. nolur arkilar

    YanıtlaSil
  14. benim adımda irem poi ark yollayın seviye 6

    YanıtlaSil
  15. seviyesi 6 dan üst olan sew ark yollasın irem poi

    YanıtlaSil
  16. benim adım MaviAy23 ve ben bir hile biliyorum bir değil 1 den fazla ama sakın bunların dediği hileleri açmayın çünkü yalan sadece MovieStarPlanet Hacker indirin o kadar SC DİAMOND LWL HEDİYE HERŞEY GELİYO ÖZELLİKLE VİPLİK GELİYO 1 SENE VEYA DAHA FAZLA GELİYO BENİM ADIM MaviAy23 eklemeyi unutmayın 10 lwl

    YanıtlaSil
  17. ben yaren850 ekleyin :D

    YanıtlaSil
  18. Ben star kuka

    YanıtlaSil
  19. bn irem poi ark yollayın seviye 8

    YanıtlaSil
  20. slm yaren ark yollayabilirsin irem poi ama seviye 8 sen mavi ay sende gönder gönderen profilime tıklayıp mesaj işareti var oraya bas ve123 yaz anlayıp kabul ederim
    sizi seviyorummmmmmmmmmmm kankilerrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  21. slm ismim jack 364 15 üstü sew aranır

    YanıtlaSil
  22. Adım zohrab123 arkadaşlar gonderin

    YanıtlaSil
  23. Benim randy musayev ismində 1 oyunçu vardı .Hiç oynamıyordu şimdi giremiyorum lütfən medatorlerden rica ediyor um oyunçusu bana geri versinlər parol asi q12345 di

    YanıtlaSil
  24. Oyunun bi hilesi yok ekleyin Perfect Girl @

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar bazı hileler varki sizi 3-4 yıl ceza verebilir. lütfen! HİLE YAPMAYIN 6 seviye üstü arki göndersin lasema

    YanıtlaSil
  26. İsmim W€RV€ ekleyinn =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bende eklisin *_* harry05zayn benim ekleyin

      Sil
    2. Sen bende eklisin *_* harry05zayn benim ekleyin

      Sil
  27. hile lazım adım bomo62

    YanıtlaSil
  28. İSMİM İREM POİ LVL 8 ARK YOLLAYIN 123 YAZIN ANLARIM

    YanıtlaSil
  29. Lütfen söyle hileyi 7 gün az değil :)

    YanıtlaSil
  30. İsmim sirin_özlem . +6 istek atabilir.Yalnız ne olur ki siz de emeklerinizle seviye atlayıp , sc-fame kazansanız ?! Bazı arkadaşlarımızın hesapları çalınıyor.Çalanlar bi kendilerini onların yerine koysun.Beddua etmek istemiyorum ama bi gün onların başına da aynısı gelir inş. Bi kez benim de başıma geldi.Bi kız bana V.I.P olmak istiyosan vip123 adlı artbook - look - film yap parolanı da vip123 olarak değiştir çık 1 saat sonra gir demişti . Zekam olmasaydı :D 16 seviyelik hesap elden gidiyodu.LÜTFEN ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN !!! Aynısı sizin başınıza da gelebilir ! Biraz uzun oldu farkındayım ama umarım ders olur size !!!!!!!!

    YanıtlaSil
  31. Ya hile bize acıyı n zenginler 2 günde geçiyor

    YanıtlaSil
  32. İsmim *DiamonD* 45 lvlim vptim vpler arkilik göndersin celeb olmama az kaldı..

    YanıtlaSil
  33. benim adım lets gs hilelerin hepsini biliyorum lwl55 ve vipim

    YanıtlaSil
  34. adım msp güzeli yasmin ekleyinnn

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar ben bir hile biliyorum ablanz ilkbahar adlı kullanıcıya 1 imza ve 1 hediye veriorsun 650 sc gelio ben tughjk1 istek atın

    YanıtlaSil
  36. bence mspnin1 hilesi yok arkadaşlar gerçekten hilesi yok adı üstünde oyunu hilesi olsaydı ve herkes bilseydi oyunun ne anlamı kalırdı..OYUNDA hile mile yok boşuna aramayın ve bana arkadslık yollayın adım lets gs istek yollayın ve biri bana dediki seni vip yapacam dedi bnde olur dedim o dediki vip olmak için sifreni ver dedi verdim seni ücretsiz ve hileli vip yapacam dedi ama engelleniriz dedim o dediki hackerle yapacam dedi verdim hesabımı ve çalındı sonra bir baktım girdim 0 sc ve lwl 0 anlamadım ne oldu

    YanıtlaSil
  37. bu hileler hepsi yalan bencee :) benim msp hesabim:NIKKY 150 arkilik gonderin;) bekliyorum...

    YanıtlaSil
  38. eliftuana10 ekleyin

    YanıtlaSil
  39. bu oyunun bir hilesi vardır.e posta onaylaya mlkturkmen16@hotmail.com yazın 3 aylık vıp oluyorsunuz.

    YanıtlaSil
  40. mrb ben louice <3 16 lvl ve vipim benim bi yan hesabım var ismi louice <3yan car ona imza gönderebilir misiniz lütfen rica olunur

    YanıtlaSil
  41. arkadaşlar bnce mspnin hileleri var çünkü extralar varya işte onlar hep vip ve 50 lvl msp heralde kendi kurduğu oyuna para vermez

    YanıtlaSil
  42. bu arada ben NarÇiçegiInna

    YanıtlaSil
  43. Hile oyrenmek isteyen arkilik atsin MeN YeRaZ DeYiLeM (sadece men yer)yazin gelecek

    YanıtlaSil
  44. işe yarıyo ama uzun sürüyo adım asilruh12345 istek atın

    YanıtlaSil
  45. adım asilruh12345 istek atın bu hişe uzun sürüyo

    YanıtlaSil
  46. Arkadaşlar nir253'e 1 saç Hediye edersen 3 saç geliyor , 1 elbise hediye edersen 3 elbise geliyor ben nir253'e şifremi verdim o da beni 1 yıllık star vip yapdı , O KIZ ÇOK İYİ BİRİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi ben gönderdim kaç gün içinde gelir

      Sil
  47. sakın kanmayın

    YanıtlaSil
  48. thank you adsız

    YanıtlaSil
  49. VİP YAPAN HESAP : nir253

    YanıtlaSil

Google+ Followers

Bağlantılar